Contactpersonen

Voor vragen over het lidmaatschap, de wedstrijden of andere activiteiten, neem contact op met de betreffende contactpersoon of stuur een e-mail naar: info@paardensportverenigingpegasus.nl.

Het inschrijven/afmelden voor activiteiten of wedstrijden kan niet via e-mail, maar uitsluitend via de desbetreffende contactpersoon.

Voor vragen over het KNHS-lidmaatschap neemt u contact op met de ledenadministratie.

Voor vragen over het inschrijven voor KNHS-wedstrijden stuur een e-mail naar KNHS wedstrijdsecretariaat.

Vragen over de lessen van Manege Lansbergen kan PV Pegasus niet beantwoorden, neem daarvoor contact op met de manege.

Klik hier voor het organigram van het bestuur van PV Pegasus

Louise Portier (Voorzitter)
Hugo Welther (Penningmeester)

Louise Portier heeft de functie van voorzitter in het algemeen en dagelijks bestuur van PV Pegasus. Daarnaast organiseert zij samen met Marja de Jager de FNRS dressuurwedstrijden, de onderlinge springwedstrijden en de schriktrail trainingen.

Contactgegevens:

Tel: 06-22549594 (Niet op kantooruren op Ma, Wo, Do)
Louise kun je ook aanspreken op de manege, maar niet op dinsdag ivm haar vrije dag.

Hugo Welther heeft de functie van penningmeester in het algemeen en dagelijks bestuur van PV Pegasus. Hij beheert het geld van onze vereniging. Zijn taken zijn onder anderen het bijhouden van de kas, het beheren van de bankrekeningen en het maken van het financieel jaarverslag.

penningmeester@paardensportverenigingpegasus.nl

Sandra Miog (secretaris)
Rick Brehm (Communicatie)

Sandra Miog is per 1 januari 2018 tot het algemeen en dagelijks bestuur van PV Pegasus toegetreden in de functie van secretaris. Zij beheert de ledenadministratie van de vereniging.

ledenadministratie@paardensportverenigingpegasus.nl

Rick Brehm maakt als communicatiemedewerker deel uit van PV Pegasus. Zijn taken zijn het onderhouden van de website, het samenstellen van het 6-jaarlijkse digitale e-stalmaatje en het up-to-date houden van onze Facebookpagina, Instagrampagina en de webshop voor de verenigingskleding. Verder stuurt Hij alle leden een (digitaal) kaartje op hun verjaardag.

communicatie@paardensportverenigingpegasus.nl

Melanie Brehm (Bestuurscommissie KNHS)
Kendra den Broeder (Bestuurscommissie KNHS / ABCD rijden)

Melanie Brehm is de vliegende kiep van PV Pegasus en maakt deel uit van het algemeen bestuur. Samen met Kendra zit ze in de Bestuurscommissie KNHS. Hier regelt Melanie alles wat betrekking heeft op de wedstrijddag,  inschrijvingen en de startlijsten.

knhs@paardensportverenigingpegasus.nl
Tel: 06-81579638 (Liefst alleen via Whatsapp)

Kendra den Broeder maakt samen met Melanie deel uit van de Bestuurscommissie KNHS. Kendra zorgt voor het aanvragen van de wedstrijddata en de jury’s. Tevens heeft zij de organisatie van de ABCD- diploma rijden overgenomen van Melanie Brehm.

Contactgegevens:

abcd@paardensportverenigingpegasus.nl (Bij voorkeur overdag een e-mail sturen)