Contactpersonen

Voor vragen over het lidmaatschap, de wedstrijden of andere activiteiten, neem contact op met de betreffende contactpersoon of stuur een e-mail naar: info@paardensportverenigingpegasus.nl.

Voor vragen over FNRS dressuurwedstrijden stuur een email naar: fnrs@paardensportverenigingpegasus.nl.
Let op! Inschrijven voor FNRS dressuurwedstrijden kan niet per email maar moet via de digitale inschrijflijst op onze website!

Voor vragen over het KNHS-lidmaatschap neemt u contact op met de ledenadministratie.

Voor vragen over het inschrijven voor KNHS-wedstrijden stuur een e-mail naar KNHS wedstrijdsecretariaat.

Voor algemene vragen over onderlinge springwedstrijden stuur een email naar:

springen@paardensportverenigingpegasus.nl

Let op! Inschrijven voor onderlinge springwedstrijden kan niet per email maar moet via de papieren inschrijflijst op het Pegasus informatiebord bij de binnenbak van de manege!

Voor vragen over ABCD diploma rijden stuur een email naar:

abcd@paardensportverenigingpegasus.nl

Vragen over de lessen van Manege Lansbergen kan PV Pegasus niet beantwoorden, neem daarvoor contact op met de manege.

Klik hier voor het organigram van het bestuur van PV Pegasus

Louise Portier (Voorzitter)
Hugo Welther (Penningmeester)

Louise Portier (voorzitter)

Louise Portier is voorzitter van het algemeen bestuur van de vereniging. Naast de voorzitter functie, houdt zij zich bezig met de organisatie van de FNRS dressuurwedstrijden.

info@paardensportverenigingpegasus.nl

Hugo Welther heeft de functie van penningmeester in het algemeen en dagelijks bestuur van PV Pegasus. Hij beheert het geld van onze vereniging. Zijn taken zijn onder anderen het bijhouden van de kas, het beheren van de bankrekeningen en het maken van het financieel jaarverslag.

penningmeester@paardensportverenigingpegasus.nl

Sandra Miog (secretaris)
Rick Brehm (Communicatie)

Sandra Miog is per 1 januari 2018 tot het algemeen en dagelijks bestuur van PV Pegasus toegetreden in de functie van secretaris. Zij beheert de ledenadministratie van de vereniging.

ledenadministratie@paardensportverenigingpegasus.nl

Rick Brehm maakt als communicatiemedewerker deel uit van PV Pegasus. Zijn taken zijn het onderhouden van de website, het samenstellen van het 6-jaarlijkse digitale e-stalmaatje en het up-to-date houden van onze Facebookpagina, Instagrampagina en de webshop voor de verenigingskleding. Verder stuurt Hij alle leden een (digitaal) kaartje op hun verjaardag.

communicatie@paardensportverenigingpegasus.nl

Melanie Brehm (Bestuurscommissie KNHS)
Kendra den Broeder (Bestuurscommissie KNHS / ABCD rijden)

Melanie Brehm is de vliegende kiep van PV Pegasus en maakt deel uit van het algemeen bestuur. Samen met Kendra zit ze in de Bestuurscommissie KNHS. Hier regelt Melanie alles wat betrekking heeft op de wedstrijddag,  inschrijvingen en de startlijsten.

knhs@paardensportverenigingpegasus.nl
Tel: 06-81579638 (Liefst alleen via Whatsapp)

Kendra den Broeder maakt samen met Melanie deel uit van de Bestuurscommissie KNHS. Kendra zorgt voor het aanvragen van de wedstrijddata en de jury’s. Tevens heeft zij de organisatie van de ABCD- diploma rijden overgenomen van Melanie Brehm.

Contactgegevens:

abcd@paardensportverenigingpegasus.nl (Bij voorkeur overdag een e-mail sturen)