Clubkampioenen

Clubkampioenen, manege paard/pony en vrijwilliger van het jaar 2018

Pegasus houdt al jaren bij welke leden mooie scores behalen met de onderlinge springwedstrijden en de FNRS dressuurwedstrijden.

Degene die met de onderlinge springwedstrijden gedurende alle gereden wedstrijden in een verenigingsjaar de hoogste plaatsing haalt, wordt clubkampioen springen! We maken onderscheid tussen de ruiters met een eigen paard en de ruiters met een manegepaard/-pony.

Degene die met de FNRS dressuurwedstrijden gedurende een verenigingsjaar de meeste promotiepunten en daarna de hoogste gemiddelde score behaalt, mag zich clubkampioen dressuur noemen. Ook met de dressuur clubkampioen maken we onderscheid tussen de ruiters met een eigen paard en de ruiters met een manegepaard/-pony.

Verder is het jaarlijkse traditie om samen met de clubkampioenen springen en dressuur ook het manegepaard/-pony van het jaar te bepalen. Dat doen we middels een website poll.  Het manegepaard/-pony van het jaar wordt dan met de huldigingen van de clubkampioenen ook in het spotlicht gezet.

En alsof dat niet genoeg is, kiest het Algemeen Bestuur ieder jaar ook haar “vrijwilliger van het jaar”. Deze vrijwilliger van het jaar zetten we tijdens de huldigingen in het zonnetje met een passende attentie als blijk van waardering voor haar/zijn inzet gedurende het verenigingsjaar.

Op 10 februari 2019 zijn onze clubkanjers gehuldigd!
De clubkampioenen dressuur zijn bepaald door de meeste promotiepunten en daarna de hoogste gemiddelde score.
De clubkampioenen springen zijn bepaald door de hoogste plaatsing over alle gereden wedstrijden.

Kampioen dressuur eigen paard/pony 2018:

Kimberly Meijndert

Kampioen springen eigen paard/pony 2018:
Iris Magendans

Kampioen dressuur manegepaard/pony 2018:
Gwen Vijgenboom

Kampioen springen manegepaard/pony 2018:
Jessica Post

Manegepaard van het jaar 2018:
Lollipop
!
Dit jaar kon er via de poll op onze website gekozen worden tussen Lollipop, Santos en Barry. En Lollipop heeft met een overgrote meerderheid van stemmen de titel “Manegepaard van het jaar 2018” gewonnen! Zij heeft hiermee een mooi (als het budget het toelaat) zadel gewonnen.

Vrijwilliger van het jaar 2018:
Odet Buitenhuis
!

Bedankt voor al je hulp!